Diners Club har reddet mit liv!

Jeg har lige fået brev fra Diners Club.

Der viser sig, at de er i gang med at redde mig fra en skæbne værre end døden.

Tænk, de gode mennesker skriver til mig, at jeg lige nu er ved at gå glip af en unik
chance for at få et GlobeCard Platinum MasterCard.

Det kunne være gået SÅ galt. Hvordan skulle jeg dog have klaret mig uden et GlobeCard Platinum MasterCard – jeg mener bare navnet er jo ærefrygtindgydende.

Og det er endda gratis indtil 1. september, hvorefter det kun koster
1595 kr i årligt gebyr.

Tak, Marketingschef Patricia Scott-Jørgensen, du har reddet mit liv. Hvor er nu den kuglepen…

PS: Heeeey. Det er ikke engang et GlobeCard Platinum MasterCard PLUS. Så
kan de rende mig.

Nogle dage ville jeg ønske at “nej tak til reklamer”-skiltet også holdt adresserede skrivelser fra organisationer, jeg faktisk er kunde hos, væk.

Explore posts in the same categories: sure opstød

Skriv et svar

