Sæsonstart… ish…

2xharley

Så starter sæsonen. Det er første marts og overalt på gaden hører man motorcykler, der har forladt garagen og er kørte ud i den friske forårsluft.

Vi motorcyklister føler pludselig, at livet, der gik i stå sidst i november, igen er startet. Blodet bruser, endorphin-rushet er på sit højeste. Vi mødes, vi smiler, vi vinker, vi lever…

… Bortset fra at der ligger en meter sne i vejkanten og tonsvis af salt på asfalten. Bortset fra at meteorologerne truer med mere frostvejr i week-enden.

Min elskede mukkebik, Martha, må endnu en tid hensygne hos Søborg MC. De tre bånd, jeg har lagt om mit hjerte, at det ikke skal briste, bliver siddende et par uger mere.

Suk.

Hjemme ligger et lille stykke metal, der skal monteres på bagskærmen, så jeg kan flytte blinklysene bagud og få plads til saddeltasker. På mit kontor ligger et par fine fodplader og en ny vindskærm tavst og venter på bedre tider.

Kom forår, kom snart. Mit hjerte længes.

Explore posts in the same categories: Motorcykler, sure opstød

Skriv et svar

